Andreea Marin si detoxul de la clinica holistica din Bodrum

andreea-detoxifiere-2
Scris de Camelia Patrascanu
23 Ian 2016, 8:05 AM

Sharing

Facebooktwittergoogle_plusredditpinteresttumblrmail

Andreea Marin si-a schimbat mult stilul de viata in urma programului de detoxifiere holistica (corp-minte-suflet) de la un centru din Bodrum. Filmul Andreei ne da cateva informatii despre programul detox, reguli in detoxifiere, specialistii indrumatori si despre aparatele care faciliteaza detoxifierea. Desigur ca e mai comod sa mergem intr-o clinica holistica, dar multe elemente le putem imprumuta in casa noastra.

De exemplu, putem alege o saptama in care sa mancam vegan (strict vegetal, cu meniuri gatite) sau raw-vegan (vegetale si seminte crude). Sau putem alege sa facem anumite exercitii sau sa renuntam la ducliuri ori paine (gluten), la tigari si alcool. O saptamana, macar!

Putem introduce enzimele pentru o mai buna digestie, o salata la fiecare masa, ca aperitiv (ajuta digestia dar mai ales scade absorbtia zaharului si grasimilor). Sa ne punem un filtru pentru apa si un aparat de alcalinizare si magnetizare a apei (filtru – Multistadic romanesc: magnetizator- Nikken; alcalinizator si ionizator Kangen). Ori sa facem saptamanal o sauna. Sa incepem sa facem meditatie, sa ne observam mai atent semnalele corpului, digestia, somnul, dispozitiile. Este un inceput. De fapt, cam asta e pre-detoxifierea.
Bune recomandari de la Andreea Marin pentru o dieta detox. Unele detalii sunt atat de importante!

De exemplu:

Importanta pre-detoxifierii: un program special care te ajuta sa tolerezi mai bine solicitarile detoxului. Fara acest program creste riscul unor simptome neplacute in timpul detoxului: dureri de cap, crize biliare, ameteli, balonari, greata, oboseala, indispozitie psihica, palpitatii, stare de iritare, atacuri de panica; toate nepalcerile fizice si mental-emotionale legate de o schimbare majora a stilului de viata si a confortului cu care eram obisnuiti.

Importanta miscarii in cadrul programului de detoxifiere: elongatii, sarituri, tarari, plimbari, mentinere in pozitie, respiratii profunde, exercitii alternante ca ritm si intensitate.

Importanta dietei strict vegane. Crude!

 

Solutia electrolitica inainte de masa: apa alcalina + sare de Himalaya + lamaie.

Dresingul digestiv pentru salate: lamaie+menta+turmeric+sare+ulei de masline.

Niciodata nu se cineaza dupa apusul Soarelui.

Excluse: sarea iodata, zaharul, cafeaua, tutunul, alcoolul, drojdia, carnea, lactatele, ouale, pestele, fructele de mare, icrele, faina alba

 

Centrarea in interiorul corpului si sufletului prin observare lucida si detasata. „Odata ce te privesti ca martor, devii detasat! – spune Isil Aydin, instructor yoga. 40 de minute de mers desculti pe sol natural ne ajuta sa scadem inflamatiile.

Conectarea cu tine insuti, la un nivel foarte profund, prin libertatea pe care ti-o acorzi (detasandu-te de obisnuintele alimentare, cele de miscare, comportamente, orar zilnic de viata, cele de gandire si pre-judecata), prin respiratia linista si profuda care te conecteaza cu celulele tale, cu interiorul fiintei tale la cel mai profund nivel, scotandu-te la lumina. Un alt TU. Mai putin intimidabil, ezitant, crispat, infricosabil. Un TU puternic, increzator, senin, solar, inspirat, adaptabil, creativ, iubitor.

Importanta motivarii personale. Dar si a cultivarii unui mediu social care te sustine (selectarea anturajului, cultivarea persoanelor pozitive si sustinatoare pentru tine, increzatori in evolutia ta).

Sanatate inspirat sustinuta!

Camelia Patrascanu

~ ✧ ~ ✧ ~ ✧ ~ ✧ ~ ✧ ~

Facebooktwittergoogle_plusredditpinteresttumblrmail
Tags: , , , , , , ,

Comentarii

*